Administration

Lad os gøre det, vi er gode til – så du kan gøre det, du er god til

Som selvstændig er du god til noget, noget som du har valgt, at gøre til din levevej. Men det er ikke sikkert, du holder af alt, hvad der følger med det at være selvstændig.

For mange selvstændige kan der være mange forskellige opgaver, der gør, at arbejdsdagene trækker ud – måske endda ud på aftentimerne. Vi kan godt lide disse opgaver – derfor klarer vi dem også gerne for dig og din virksomhed, så du kan bruge tiden på det, du helst vil.

Ud over løn, regnskab og bogholderi klarer vi mange forskellige administrative opgaver for vores kunder.

Herunder kan du se en del af dem, men vi er meget fleksible, og har du en opgave, som du godt kunne tænke dig at slippe for at udføre selv, så kontakt os og lad os få en snak om det – vi klarer lidt af hvert.

Vi udfører blandt andet:

  • Betaling af regninger via din bankforbindelse
  • Tilgår e-boks og virk.dk via Medarbejdersignatur
  • Sagstyring (primært for håndvækere)
  • Fakturering efter anvisning
  • Rykkerprocedure af debitorer
  • Ansættelseskontraker
  • Opdatering af dine sociale medier
  • Korrespondance med bank og andre